En underbar dag med kladdkakor och innebandy

Vilken otroligt bra dag det har varit idag!

Igår somnade jag gött innan klockan passerat midnatt, undra när jag gjorde det sist...
Imorse öppnades mina ögon redan vid halv elva, men jag kom ganska snabbt fram till att jag var för trött för att gå upp. Det blev till att sova några timmar till. Framåt två-tiden vaknade jag upp och kände mig ganska pigg. 14 timmars sömn var inte helt fel ;)

Jag påbörjade städningen. När det var fixat var jag sjukt uttråkad. Så uttråkad att jag satte igång att baka.
Här är resultatet av några timmar i köket; 9 stycken kladdkakor


Jag hade kunnat baka hur mycket som helst till, men tyvärr tog sockret slut =(

Efter bakandet var det dags att dra på träning.

Äntligen var det dags att hantera klubba och boll igen. Det var ett tag sedan sist.
Dagens träning var mega rolig och väldigt go. Det var glädje och jag tror garanterat att säsongen kommer bli riktigt rolig. När jag gick därifrån efteråt kände jag mig seg i kroppen, du vet så man vill känna sig efter en go träning. Att innebandyn äntligen har satt igång är bra, jag har saknat det ganska mycket.

Under kvällen har jag hunnit med en hel del. Först drog jag hem hit till Rörtången för att hämta lite saker. Sedan bar det av hem till min familj för att dumpa lite kläder i mitt rum och även lämna kladdkakorna. Efter det åkte jag hem till mig igen, tog en dusch, städade lite och nu sitter jag här i sängen och skriver ett blogginlägg. Ganska snart är det dags för mig att krypa under täcket, jobbet väntar imorgon.

Imorgon är det en ny dag och det är dags att jobba. Jag börjar super-duper-mega tidigt, alltså klockan 7.30. Gaah, hur ska jag orka gå upp så tidigt när jag har haft sovmorgon i några dagar nu?
Efter jobbet vet jag inte riktigt hur jag ska göra. Jag slutar klockan 15.30 och träningen börjar 18.15. Ska jag åka hem, slänga i mig mat och sedan dra till träningen eller ska jag ta med datorn och slösurfa någonstans i Kungälv och åka direkt till träningen?
Jag vet inte hur jag ska göra ännu, men jag har ju hela natten att bestämma mig på...

Imorgon är det förresten dags för mig att flytta hem igen.

Innan jag avslutar detta inlägg tänkte jag lägga in en bild på Morris...

Att ligga i fönstret är tydligen gött...

Nu ska jag försöka sova några timmar...

God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0