Lördagen är över...

Dagen har varit halvbra. Jag har haft ont i huvudet hela dagen, kanske beror det på natten. Vid fyra gick jag och la mig (då hade jag redan sovit mellan 17.00-22.20), men lyckades inte somna förrän vid sex-tiden imorse. Rallybrudar fick bli nattens film.
Imorse ringde väckarklockan för tidigt. Jag ville bara vända mig om och sova vidare. Jag tycker inte om att gå upp tidigt (innan tolv) på helgerna...

Matchen mot IBK Göteborg vann vi med 5-3. Jag är inte så nöjd med min insats. Det kändes trögt, varför vet jag inte. Kunde liksom inte koncentrera mig. Kanske berodde det på att huvudet gjorde ont...

Under eftermiddagen kom Anna, Mikael och Emma hit.  Vi käkade lite mat och sedan bänkade sig alla, förutom jag, framför tv:n för att titta på melodifestivalen.
Jag gick istället in i mitt rum och dejtade datorn. Emma kom sedan smygande in till mig. Hon ville nämligen sminka mig och fixa en frisyr. Jag vet hur mycket hon tycker om sånt, så självklart lät jag henne hålla på.

 


Här har vi resultatet. Emma blev nöjd och tyckte jag blev fin. Jag håller inte riktigt med om man säger så...Såhär fick jag se ut fram till hon åkte hem. Jag ville ju inte tvätta bort det när hon såg...


Efter sminkningen blev det lite pusslande med Emma =)


Nu sitter jag i mitt rum och funderar på vad jag ska hitta på resten av kvällen/natten. Det är trots allt några timmar kvar till det är dags att sova.
Något kommer jag väl komma på...


Hörs igen om en stund =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0