Bara massa jävla plugg!

Matten, kemi och tyska det är vad jag pluggar på just nu. Det tar ju aldrig slut :(
Alltid massa saker att göra =/

Tyskaläxa till imorgon, typ läsa 4 sidor och fatta vad det står... Typ inga problem.
Kemiläxa till på tordag, mycket värre... Det är sista lektionen innan provet. Jag missade förra provet pga min operation, därför ska jag göra specialprov. Har 130 sidor att kunna. Jätte kul...
På fredag är det matteprov. Jag har missat två lektioner på rad... Inte så jävla kul! Har hur mycket som helst att ta igen. Hade lektion idag och det gick ganska bra. Jag fattade det i alla fall, men nu ska jag lära mig det. Okej, det där lät konstigt, men att fatta och lära sig är två helt olika saker i alla fall hos mig...

Det är väl vad jag har kvar att plugga på denna vecka.. Nästa vecka vill jag inte tänka på.
Vad gött det hade varit om man bara kunde ladda ner information och överföra till hjärnan. Jag hade behövt de just nu...

Imorgon blir det premiär tur ensam. Ska köra bil till skolan. Att få körkortet idag var inte helt fel... Slutar nämligen 20.45 imorgon, öppet hus... Att ta bussen hem efter det hade inte varit roligt, skulle kommit hem halv elva. Jätte kul.
Men nu slipper jag tänka på det. Bilen kör hem när jag vill. Haha

Morgondagen kommer bli lång... Likaså denna kväll... Suck

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0