Besviken

Jag är besviken, mycket besviken, på dig!
Du kommer inte när du ska, men när du väl kommer så stannar du för kort tid. Hur är det tänkt att man ska kunna lära känna dig om du försvinner så fort hela tiden?

Jag vet att det är många som hatar dig, men jag gör faktiskt inte det. Trots att du medför massa problem och svordomar hos personer så tycker jag om dig. Jag bryr mig inte vad andra tycker, mina känslor kan ingen annan än jag ändra på.

Jag önskar att vi träffades oftare och längre, men hur det än går så kommer jag tycka om dig. Du är mysig =)



En kort sammanfattning: SNÖN ställer till problem men ändå är den underbar. Jag tycker om när det snöar ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0