Dela säng...

Efter mycket om och men somnade jag inatt... med datorn bredvid mig i sängen. Vid åtta imorse började folk chatta med mig på msn, jag svarade och somnade sedan om. Vid nio vaknade jag på riktigt. Jag höll nästan på att dö i sängen, att dela säng med en dator är inget jag rekommenderar. Det blir as varmt! Extra varmt blir det när fläkten inte fungerar riktigt...


Skolan började 12.10 så jag hade en underbar morgon framför msn.

Skolan var as rolig, en perfekt avslutning på veckan. CAD-lektion stod på schemat. Andra lektionen i den kursen, därför var det en hel del genomgång och "följa John" lek. När man väl fick jobba själv gick tiden fort. Lite klantigt av läraren att göra ritningen fel. Han hade gjort en sketch spegelvänd så när man skulle göra den efter blev allt jättefel. Men men, vi fick löst det tillslut.


Nu har jag hunnit vara hemma i drygt 3,5 timmar... åå fy fan vad tråkigt jag har haft. Jag har mest legat i min säng och tittat på film eller surfat på nätet, några gånger har jag tagit mig till vardagsrummet för att klaga på att jag inte har något att göra. Mamma och pappa har lärt sig den repliken nu...

Nä men seriöst, detta suger. Jag har verkligen ingenting att göra. Funderar nästan på att gå och lägga mig så jag orkar upp till matchen imorgon.


Hur och vad jag än gör så blir det nog bra. Tråkigare kan det inte bli...

Ha en bra fredagskväll.

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0