En natt utan sömn

Inatt kunde jag inte sova. Det gick bara inte. Mitt dygn är vänt helt och hållet. Jag fick gå till skolan utan att ha sovit någonting. Det var helt otroligt att jag inte var trött.

Skoldagen var väldigt lugn. På förmiddagen var det föreläsning om 6-sigma. Det var väl inte så roligt, men man slapp tänka ;)
Andra och sista lektionen var matte D. Jag fick gjort det som jag missade när jag opererades och det som skulle göras på dagenslektion. Redan klockan två fick vi sluta, 1½ timme tidigare.

Mötte mamma i stan efter skolan för att lämna in min kamera på lagning. En as otrevlig gubbe fick jag snacka med... Får väl se om de kan laga den.... Får besked om två till tre veckor.

Resten av dagen har jag inte gjort så mycket. Det har mest blivit chill framför tv:n.

Imorgon väntar ännu en skoldag. Jag måste försöka få lite sömn inatt. Just nu känns det hopplöst att sova. Jag är inte ett dugg trött, trots att jag varit vaken i 38 timmar i sträck. Det måste vara något fel på mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0