Födelsedagen

Tack för alla sms, telefonsamtal, gratulationer på bilddagboken, olika bloggar, msn, ja tack alla som grattat mig helt enkelt.
Jag har vänt mitt dygn helt och hållet. De senaste 5 dagarna har jag inte gått och lagt mig före sju på morgonen! Natten till idag blev nästa likadan... Jag satt framför datorn och chattade halva natten. Självklart blev det även massa sms skickande. En person gjorde min natt extra bra. Jag kände att jag kunde skriva av mig lite tankar och problem. Jag behövde det! Tack så mycket. Du vet vem du är ;)

Framåt halv sju-tiden somnade jag äntligen. Jag hade hoppats på en lång sovmorgon... men så blev det inte. Mamma och pappa kom och sjöng för mig vid kvart över nio. Jag var dö trött så jag bad de ställa paken på golvet och låta mig sova vidare. Så blev det också. Mina paket hamnade på golvet och jag vände mig om för att sova lite till. Efter typ trettio minuter vaknade jag av ett sms. Efter de gick jag upp.
Paketen glömde jag helt av.

När jag såg att brorsan öppnat sina paket så slog det mig att jag inte öppnat mina. Det blev värsta snabba ruschen in i mitt rum.
Mina paket innehöll en ny tv, väggfäste till tv:n och två jättefina dukar. Dukarna fick jag av mormor och morfar, de andra kom från mamma och pappa.

Fram till klockan två slappade jag mest. Det blev mycket dator ;)
En del av släkten skulle komma vid tre så jag fick snabba mig. Jag hade ingen lust att ta emot gäster iklädd joggingbyxor och t-shirt, gårdagens smink utkletat i hela ansiktet samt hår som inte var så fräscht.

Anna, Mikael och Emma gav mig en USB-lampa och en annan sak till datorn (jag fattar inte varför jag får massa saker till datorn . Är det kanske ett tecken på att folk tycker att jag sitter framför den för mycket?? ;) ) Hihi

Förutom detta fick jag pengar, handduk, påsklakan och lite annat av de andra som var här.
Vi käkade lite mat, åt tårta och drack kaffe.

När alla åkt slängde jag mig i soffan för att titta på tv.

Nu har tiden runnit iväg. Jag har suttit framför datorn och chattat (som vanligt).
Imorgon, fast egentligen blir det ju idag, börjar skolan. Jag förstår inte riktigt hur jag ska få till det där med sömnen. Halv sex ska jag i alla fall upp. I vanliga fall har jag inte somnat vid den tiden :S Det kommer bli jobbigt i början, men för eller senare måste dygnet vändas tillbaka.

Efter skolan ska jag möta mamma i stan för att lämna in min kamera som fått sig ett spel. Den vill inte laddas och korten blir suddiga. Något fel är det på den.
Annars blir nog dagen ganska lugn.




Jag har fått många frågor ang. näsan, så jag kan ju lika gärna skriva här hur det ligger till.
För några dagar sedan skrev jag om inflammationen som var.  Just nu äter jag penicillin, dubbeldos dessutom. Varet slutade rinna efter drygt ett dygn och jag kan snyta mig utan det gör ont.
Huvudvärken har släppt helt och hållet =)
Det går alltså framåt.
På torsdag har jag planerat att känna på träningen.
Det är inte farligt att träna när man äter penicillin, det är anledningen till varför man gör det som avgör om det är lämpligt att träna eller inte. Eftersom läkaren inte sa något till mig hur jag skulle göra så tar jag egna beslut.
Jag ska alltså prova på, börjar det göra ont i huvdet så är det bara att gå av. Jag tror dock att det kommer fungera bra =)

Nu ska jag koppla ihop datorn med min nya tv:n för att titta på en film. Förhoppningsvis somnar jag då =)


Tack ännu en gång för alla gratulationer =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0