Innebandy och lite annat

Det blir inget långt inlägg idag, jag mår nämligen inte bra.
Jag har ont i bihålorna, huvudet sprängs snart...

Dagen har bjudit på massa innebandy, stress, mormor och morfar, skratt osv osv...

Jag steg i alla fall upp ur sängen vid halv två... Hjälpte mamma med maten. Gick runt och lallade lite hemma, gjorde mig sedan klar för att åka iväg på innebandy.

Först idrottsskolan och sedan match, fy fan vad stressigt det blev.

Efter matchen åkte jag vidare till mormor och morfar. Mormor hade sytt in en av mina klänningar, den andra behövde jag prova igen för att se om den skulle sys in ännu mer... Självklart behövdes den det.

Jag stannade kvar hos dem i drygt en och en halv timma. Riktigt mysigt var det =)
Åkte sedan till Kungälv för att lämna av alla innebandysaker i klubblokalen. Efter det blev det raka vägen hem.
När jag kom hem la jag mig på sängen med datorn i knät, det var 1 timme sedan... självklart ligger jag kvar ännu...
Snart blir det god natt för mig. Jag orkar inte vara uppe. Huvudvärken tar död på mig.

Morgondagen kommer bli stressig också. Skola, möte, träning, plugga. Suck! Ibland önskar jag att dygnet har 30 timmar...

Jaja, jag ska inte klaga mer...

Go´natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0