Lång dag

Jag är egentligen för trött för att skriva något här, men jag tänkte försöka få till något i alla fall...

Matchen blev en höjdare, brorsan och hans flickvän tittade. Peter var riktigt imponerad över mig. Sist han såg mig spela match var för två år sedan och då spelade jag med 91-lager. Lite skillnad om man säger så. Jag är väldigt nöjd med mig själv idag. Det fanns inte mycket att klaga på.
Jag lyckades spräcka knäet och få ett underbart brännmärke under. Blodet bara rann längs mitt ben. Det var bara att sätta på ett plåster och spela vidare =)
Jag lyckades göra mål... Kom från min backposition. Klev upp till halva plan innan jag drog på ett dragskott. Skottet blev misslyckat, åkte typ längs marken. Bollen gick på en motståndares klubba och in i mål. Det var inte världens snyggaste mål, men alla mål räknas.

Efter matchen tittade jag på herrarnas match.
Sedan var det bio med Jenny, Alexandra och Anton som gällde. Vi såg Eden Lake, absolut inte den bästa jag tittat på... As kasst slut!

Under bion hörde min bror av sig och undrade om jag skulle med ut och röjja. Jag kände mig lite halvsugen så det blev så. Först var vi hos Christian och sedan hos Börje. 
Jag drag bara två starköl, kände inte för att festa till det mer. Jag blev alltså inte full, men ändå hade jag väldigt roligt. 

Nu håller mina ögonlock på att stängas, så det är väl dags att sova.

God natt =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0