Matte D

Klockan tickar på i en faslig fart.
Jag har suttit och pluggat matte i drygt en timma... Skulle behövt mer tid, men tyvärr har tröttheten kommit nu. Jag måste sova.

Dagen idag har bjudit på lite smått och gott. Jag har haft as mycket att göra i skolan... Resovisning, gruppuppgift, läxor osv. Listan kan göras lååååång.

Det har varit förbannat tråkigt i skolan idag. Min hjärna orkade inte med massa plugg. 
Men efter regn kommer solsken!
Det är bara att tänka positivt, för eller senare släpper allt och det blir mindre att göra i skolan.

Imorgon har jag matteprov. Det får bli som det blir... Jag snackade med läraren och hon är helt instäld på att resultatet inte kommer bli så bra. Att missa två lektioner på rad är för jävligt!

Tyvärr orkar jag inte hålla mig vaken längre.


Här har jag suttit och pluggat en stund...


Jag pluggar..


Dags att sova.

Ha en bra fredag.

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0