Nu är det klippt...

Det är fredag och jag har varit hemma från skolan. Jag har egentligen mått dåligt hela veckan, men ändå gått till skolan. Igår kände jag dock att det inte skulle fungera. När jag vaknade imorse mådde jag allt förutom bra.

Under förmiddagen mådde jag bättre, så bra att jag faktiskt åkte och klippte mig. 12 cm av mitt hår rök, så underbart. Äntligen är allt det slitna (och lite till) borta. Kanske ska jag försöka klippa mig oftare... Haha

Något jag saknade när mitt hår var långt (eller längre i alla fall) var mina lockarna. Jag har (enligt mig) fina lockar. När håret var längre och slitet försvann lockarna, jag hatade det. Tydligen är jag inte som alla andra. Alla mina kompisar använder plattång för att få håret rak, jag däremot gör allt för att mitt hår ska vara så lockigt som möjligt.
Nu när håret är kortare klarar det av att vara lockigt. Jag älskar det! =)

Här kommer i alla fall en bild. Okej man kanske inte ser så bra att det är kortare på kortet, men det är faktiskt det =)



Under kvällen lyckades jag somna med datorn bredvid mig i sängen... Det är något som jag inte vill göra om, haha. I sömnen hade jag lyckats chatta med tre olika personer. Stavningen var ungefär som en 3-årings, haha. När jag vaknade och upptäckte vad jag gjort tyckte jag det var pinsamt, men nu i efterhand skrattar jag åt det. Lite kul var det allt. De jag chattade fattade inte vad det var med mig. Haha

Imorgon är det lördag, alltså innebandymatch. Jag hoppas och tror att det kommer gå ganska bra för mig. Jag får göra så gott jag kan, mer går inte att göra.


Nu är det dags att krypa ner i säng för att sova. Imorgon gäller det att vara utvilad =)

Godnatt


BTW så kan jag meddela att min väckarklocka tydligen inte klarade av ett glas vatten över sig. Det går inte att ändra tiden på den nu. Så, har du ingenting för dig imorgon så går det jättebra att ringa eller sms:a vid halv tolv för att väcka mig så jag hinner i tid till samligen som är kvart över tolv =)


Nu ska jag sova.

Go´natt igen =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0