Sjuk

Vilken underbar dag.

Jag har varit hemma från skolan. Mådde inte bra igår när jag gick och la mig. Imorse var det värre, så jag ringde skolan och sjukanmälde mig.

Trots att jag varit hemma så har jag haft väldigt roligt. Dagen har bjudit på massa skratt och glädje. Det går inte att förklara för er läsare...

Jag har dessutom fått pluggat väldigt mycket körkortsteori och slappat framför tv:n.

Jag har även tittat på brorsan när han spelade match med J19. De vann med 8-5. Mikael gjorde en väldigt bra match.

Nu under kvällen har det mest blivit tv, msn, sms, mms, telefonsamtal, uppdateringar av andra bloggar och allmänt slappande.

Dagen blev faktiskt mycket bättre än gårdagen =)

Jag orkar inte skriva något seriösare inlägg här idag.


Imorgon får jag se till att skriva något seriösare... frågan är bara vad ... sak samma, jag löser nog det... kanske... haha

Nu ska jag fortsätta mitt chattande.


God natt till alla er som ska sova, eller som redan sover nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0