Teori

Det här är faktiskt lite pinsamt.

Igår (onsdag) skrev jag i alla fall körkortsteoriprovet. Jag klarade det, så nu är den biten avklarad. Tycker det är lite pinsamt att jag glömde av det igår när jag skrev här.

Jag har egentligen inte så mycket att säga. Jag har absolut inte mått bra idag. Huvudet och halsen har gjort ont, näsan har runnit och jag har mått sjukt illa.

Trött har jag varit också. Sov inte mycket inatt. Ovanligt, eller hur??

Idag i skolan lyckades jag somna på båda mina lektioner och lunchen. Lyckat eller hur??
Elektroniken sov jag 45 minuter på sammanlagt, men inte i sträck. Jag hade ändå ingenting att göra så det gjorde inget. Vi fick sluta tidigare.
Under lunchen låg jag och sov. Så härligt med nästan 3 timmar sömn mitt på dagen. Att ha soffor i skolan är absolut inte fel =P
Sista lektionen var kemi. Där lyckades jag sova 10 minuter.

Jag har alltså varit väldigt trött idag.

Jag valde att träna innebandy idag trots att jag inte kände mig helt okej. Det gick faktiskt ganska bra ändå.


Nu under kvällen har jag suttit och chattat på msn samt pillat lite på min nya kamera. Jag måste upptäcka allt som finns på den ;)
Kan bjuda på ett kort eftersom jag inte vet vad jag ska skriva och för att hela inlägget blivit värsta onödiga...

Det första kortet jag tog med kameran blev faktiskt på mig ;)


Nu ska jag krypa ner i sängen för att se om det går att sova...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0