Trötter

Det gick inte så bra med tv tittandet. Jag somnade i soffan bara 5 minuter efter att jag skrivit det förra inlägget. Jag var så sjukt trött.

Nu har jag precis vaknat, men att stanna uppe är inget jag planerar. När detta inlägg är klart ska jag göra mig klar för att krypa isäng.

Min dag har varit ganska bra.
Jag vaknade i morse och var så trött att jag bara ville dra täcket över huvudet och sova vidare... Jag gjorde mig klar jätte snabbt, 5 minuter efter att klockan ringt var jag färdig. Eftersom det fanns mycket tid över (25 minuter) valde jag att gå och lägga mig igen. Fy fasiken vad gött det var.

Skolan då...

Matteprov första lektionen. Jag lyckades svara på alla uppgiter, men om det blev rätt vet jag inte. Haha
Sista lektionen var CAD-ritning. Det var första lektionen därför blev det mycket genomgång. Att CAD:a var faktiskt riktigt roligt =)

Ögonen går i kors, så nu ska jag sova (igen).

Go´natt =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0