Söndagen

Dagen, helgen, ja till och med veckan är slut.
Tiden har gått fort. Jag hänger inte riktigt med. Snart är det väl jul igen...

Nästan hela dagen har jag övningskört. Det har blivit start i backe, backa runt hörn, landsvägskörning, stadsköning, ja allt som man ska kunna på uppkörningen helt enkelt =) Jag körde till och med till skolan i Torslanda bara för att köra lite. Haha

Jag och mamma åkte till mormor och morfar en sväng, jag behövde nämligen hjälp med att sy in två klänningar som blivit förstora (utan att jag hunnit använda dem)... Så kan det gå när man låter kläderna ligga i garderoben i ett halv år innan man planerar att använda dem... Haha

Idag drog Idrottsskolan igång. Jag är ledare där =)
Det kom åtta stycken tio-åringar dit, varav 6 av dem spelade innebandy. Under en vattenpaus pratade en kille med mig. Han var jättestolt för han hade under morgonen spelat match. De hade tydligen vunnit med 5-4 och han hade gjort det sista målet. Killen sken som en sol.
När jag berättade att jag spelade match igår och lyckades göra mål från min backposition blev han förvånad. Tydligen så ska backar inte kunna göra mål. Haha
Tyvärr fick jag vara ledare själv idag, min lillebror ska egentligen också vara där men idag spelade han match.

När jag kom hem hade Peter planerat en filmkväll. Vid nio såg det ut såhär innanför dörren:


Typiskt killar att bara klampa av sig skorna precis innanför dörren... ;) Haha

Tolv personer satt i vardagsrummet och tittade på film. Jag valde att inte göra det. Orkade inte sitta där och glo på film. Min dator, msn, kändes mer lockande ;)

Nu drygt tre timmar senare sitter jag fortfarande framför msn, jag chattar dessutom med samma personer. Haha
Snatr hade jag dock tänkt att sova, ska bara uppdatera privata bloggen innan...


Hoppas din helg har varit bra =)

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0