Extra glad idag =)

- Efter regn kommer solsken.

Gårdagen var verkligen katastrof. Dagen blev inte riktigt som jag tänkt mig...
Igår/natt när det var dags att sova kom lite tankar och känslor fram. Att sova då var omöjligt. Men att ligga ensam och titta upp i taket behövde jag inte göra, Daniel var nämligen vaken. Vi smsade lite. Tillslut framåt tre tiden somnade jag med mobilen i handen. Fick ett sms drygt en timmme senare som gjorde att jag vaknade. Det var helt enkelt inte så smart att somna med mobilen i handen...

Att somna om var omöjligt. Jag låg vaken tills det var dags att gå upp vid sex.

Jag började egentligen skolan klockan 10, men jag behövde plugga så det var bara att åka dit vid åtta...
10.00-11.58 satt jag och skrev ett matteprov, det gick as bra =D

Sista lektionen för dagen var engelska, vi har fått en ny lärare som faktiskt är mycket roligare än den gamla. Tiden går snabbare och vi gör inte massa meningslösa uppgiften. Det känns roligt att gå dit igen.

Efter skolan blev det stress till trafikskolan. Sedan ännu mer stress till innebandymatchen. 25 minuter innan matchstart anlände jag i hallen. Det blev snabba puckar, på 10 minuter lyckades jag byta om, tejpa foten och värma upp.

Matchen vann  vi med 9-4. Jag är absolut inte nöjd med min insats. Det fungerar fortfarande inte bra. Men liksom, jag har varit borta i fyra veckor, det kanske inte är så konstigt att allt inte stämmer.
Jag måste faktiskt erkänna att näsan inte alls är så bra som jag hade hoppats på. Trots att jag ätit penicillin gör huvudet ont. Jag trodde att allt höll på att vända i början på kuren, men så blev det inte.
Fortsätter det så här så får det bli en sväng till sjukhuset.


Den här måndagen har verkligen varit kanon. Jag har kännt mig extra glad, hoppas det fortsätter såhär =)

Ha en underbar tisdag =)

/ Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0