Tomt

God eftermiddag.

Jag vet inte rikigt vad jag ska skriva, det är helt tomt i huvudet.
Spelade match tidigare idag... Vi  förlorade Så surt!
Bihålorna och näsan har bara jobbat sig idag. Hade ont redan när jag vaknade imorse, men försökte tänka på annat... Under promenaden innan matchen blev det värre. Kylan gjorde det värre...
Under första perioden trodde jag att näsan och huvudet skulle brännas bort. Fy fan vad ont det gjorde! Periodpausen blev min räddning.
Under resten av matchen gjorde det bara lite lagom ont...
Nu däremot har jag det inte så roligt. Två nysningar och sedan var det kört. Blodet rinner som värsta vattenfallet.
Jag förstår inte varför... SUCK!!

Det finns inte så mycket mer att säga just nu... Kanske jag slänger in ett inlägg senare innan det är dags att sova...
Nu tänkte jag slappa framför filmen Wild child (som för övrigt har biopremiär i Sverige om en vecka)...

Ha en bra lördag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0