Sova och träning

Jag har äntligen kommit fram till vad det är som gör att jag inte kan sova. Det är mycket tankar och känslor som har med detta att göra, men även lite nervositet och stress.

Jag måste försöka ta det lugnt.



Idag tränade jag, äntligen. Konditionen var i botten och jag hade gått ner mig väldigt mycket. Jag hade det svårt på planen. Passningarna gick inte som de skulle, skotten fungerade inte alls, det var inte mycket som stämde, TYVÄRR :/
Nu gäller det för mig att förbättra mig. Konditionen och lite muskler hade inte varit helt fel.
Trots att det inte alls gick bra så var jag ganska glad. Det var härligt att äntligen köra igång igen. Från början var det inte alls meningen att jag skulle vara borta så länge, det var komplikationerna som uppstod efter operationen som gjorde att allt fördröjde.
Men nu är jag tillbaka på planen, inte helt återställd men på väldigt god väg. Penicillinet ska ätas några dagar till, sedan borde jag vara så gott som bra.
Varet har slutat rinna och jag kan andas bättre och bättre =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0