Låt mig få sova!

Men seriöst, nu börjar det faktiskt bli jobbigt.
Klockan tickar på, men inte blir jag tröttare för det.

Jag vill och behöver sova, men det går inte. Jag har legat i min säng sedan tolv men inte har jag somnat ännu. Jag har försökt med allt möjligt, men utan framgång.

Vad är det min kropp vill säga? Det kan knappast vara normalt att vara vaken 39 timmar i sträck utan att vara trött. Det här är helt stört!

Jag funderar just nu på vad det är som gör att jag inte kan sova. Är det tankar?? Känslor?? Problem?? Glädje?? Ja, vad är det egentligen??
Jag önskar att jag hade vetat.
Undra hur länge min kropp hade tänkt att vara vaken innan det är dags att sova.
Jag orkar inte med detta.
Snälla låt mig få sova.
Jag ber dig jävla kropphelvete, låt mig få sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0