14 juni

Söndagen är över, likaså helgen "/

Idag har jag varit riktigt slapp. 90% av den tiden jag varit vaken har spenderats i min säng. Några filmer har jag allt hunnit se. Det är konstigt, energinivån i kroppen är inte hög. Jag orkar vara vaken i några timmar, sedan blir det för mycket och jag måste gå och lägga mig och sova en stund för att orka resten av dagen. Det är lite segt, mycket tid som försvinner i onödan...

Den lilla stunden som jag inte legat i sängen har jag antingen ätit eller pluggat på. Konstruktionsarbetet har gått framåt, tyvärr så ville inte CAD-programmet lyda mig... så imorgon i skolan fortsätter jag CAD:a under konstruktionslektionen... Imorgon har jag, förutom konstruktion, även elektronik. Det är 4 lektioner kvar i den kursen, varav en av lektionerna går till att skriva prov... Snart är skolan slut :)

Imorgon kväll är det innebandyträning. Jag ser fram emot att röra på kroppen, det var ju inte igår jag tränade sist... Annars så kommer det nog inte hända så mycket mer.

Vad jag ska hitta på resten av denna dag är en bra fråga. Det finns inte så mycket att göra här, så förmodligen kommer jag väl spendera kvällen framför datorn... som vanligt...
 
Ha det gött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0