Bilen hela dagen...

God kväll =)

Ibland kommer det dagar då jag verkligen inte orkar skriva något här. Idag är en sån dag. Det tar emot att skriva, men samtidigt så klarar jag inte av att gå och lägga mig utan att ha publicerat ett inlägg. Jag förstår mig inte på mig själv längre...

Imorse vaknade jag riktigt riktigt tidigt, klockan var bara 10.43 när mina blåa ögon öppnades. Jag trodde nästan att min väckarklocka visade fel siffror, liksom ofta jag vaknar så tidigt. Dock så visade även min mobil samma siffror. Det var lite mindre gött. Jag hatar att gå upp så tidigt, men att somna om gick bara inte. Det var för ljust i rummet och fåglarna utanför fönstret lät för mycket.
Det fick helt enkelt bli en stunds tv-tittande innan jag valde att lämna sängen.

Under dagen har jag och pappa grejat med bilen. Oljiga händer är mysigt att ha =P
Jag valde att städa den inuti och även avfetta och tvätta av alla dörrar. Det blev ganska stor skillnad.
Efter 7 timmar packade vi ihop alla saker och lämnade bilen...
Sedan dess har jag typ bara slappat.

Ganska snart ska jag gå och lägga mig. Imorgon hoppas jag inte att jag vaknar så tidigt! Dessutom hoppas jag att blogglusten är tillbaka...

God natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0