Frihet

Jag vet inte hur många gånger jag har sagt det, men sommaren och sommarlov är så jäkla gött.
Man kan sova hur länge man vill på morgonen. på kvällarna behöver man inte känna att man måste gå och lägga sig i normal tid, att sitta uppe hela natten spelar ju ingen roll om man gör om man ändå inte ska hitta på något på dagen.

Det jag tycker om mest är nog ändå att kunna se ut hur som helst. Det är ingen som bryr som om jag går runt i värsta skräpkläderna, om mitt hår är fett eller om jag är osminkad.
Frihet är vad jag känner.

Visst, att gå till skolan osminkad gör jag alltid... men det beror mest på att jag är trött på morgonen och då inte orkar lägga några minuter till mig själv. I skolan så blir det däremot alltid sminkning på den första lektionen. Jag ser så trött ut annars.

Sommarlovet är den tiden på året då jag verkligen njuter av att vara ledig!

Btw så går det framåt med photoshopandet... Om en liten stund är jag nog klar =)

Hörs om en stund

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0