Hann inte klart...

Nu har jag suttit här framför datorn i några timmar och pluggat. Tyvärr har jag inte hunnit med allt som jag planerat att göra... Men det finns ju fortfarande några timmar kvar i kväll efter jobbet att plugga på. Dessutom har jag hela lördagen och halva söndagen kvar att plugga på...
Det viktigaste har i alla fall blivit gjort.
Sammanfattningen, kulturanalysen och CV är vad jag fått lämnat in. Dessutom har jag jobbat ganska mycket med rapporten (grupparbetet).
 Efter jobbet ska jag göra klart det sista på rapporten (grupparbetet) och skicka in den. Att fixa klart den kommer inte ta så lång tid, det ska bara in 8 ritningar som bilagor sedan är den klar :)

Om en liten stund ska jag dra iväg till jobbet. 17.00-20.15 är mina arbetstider idag.

Ha det gött


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0