HUVUDVÄRK!!!

Gaaah, jag är sjukt otaggad på det här.
Det är mitt i natten och här ligger jag i sängen med huvudvärk som lätt skulle kunna spränga mitt huvud när som helst.
Jag trodde att det skulle bli en lugn och skön natt, men så blev det inte! Suck

Kan huvudvärken ha något med visdomständer att göra tro?? Liksom, alla mina fyra har visat sig ett bra tag... men för någon vecka sedan så började de komma ner ännu mer. Är det de som gör att jag har ont i huvudet?

Eller är det ryggmärgsprovet som spökar ännu? Det är tydligen vanligt med huvudvärk upp till två vecko efteråt... Idag är det ju trots allt bara en vecka sedan...

Jag är sjukt trött på huvudvärken. Den får väldigt gärna försvinna typ... nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0