Kan inte sova

Jaha, då var det dags igen...

Klockan visar 5.08, men trots det är jag vaken. Jag vaknade för drygt 45 minuter sedan, och nu kan jag verkligen inte somna om. Det är tråkigt att bara ligga i sängen och snurra runt för att försöka sova. Ena stunden är det varm, då slänger jag av mig täcket... 3 minuter går och jag fryser som en fryst kyckling, det är bara att dra tillbaka täcket och sparka lite med benen för att få upp värmen igen.
Det är konstigt att kroppen aldrig blir nöjd.

Varför jag vaknade vet jag tyvärr inte. Något jag däremot vet är att jag skulle vilja sova nu.
Imorgon, eeh idag, är det söndag och jag har ett engelska arbete att skriva. Dessutom ska jag försöka mig på att skriva det där historia arbetet också...
Det är nog vad jag har att göra...

Jag ska dessutom ta en låååång sovmorgon, så försök inte få kontakt med mig innan klockan tolv.
Nu ska jag återvända till sängen för att försöka sova vidare.
God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0