Ledig

Guten Morgen.

Klockan är strax efter nio och jag är faktiskt vaken. Eller ja, jag har lämnat sängen i alla fall... Kan väl inte påstå att jag är riktigt vaken ännu. Det var faktiskt jobbigare än jag trodde att gå upp vid nio.

Idag är jag som sagt ledig från skolan... Men trots det så kommer det bli en hel del pluggande. Jag ska försöka få gjort så mycket som möjligt idag för att slippa lägga hela helgen till skolsaker.

Ska jag kunna bocka av min lista på saker att göra idag så är det dags för mig att sluta skriva här och sätt igång med pluggandet.
Det är tur att jag har en säng att sitta på, för min rumpa gör ont efter spinningen igår... haha

Ha en bra dag :)
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0