Lite mindre huvudvärk...

Nu har det gått en stund sedan jag skrev det förra inlägget. Huvudvärken har släppt en del, så det är lite lättare att leva.
Just nu ligger jag i min säng med den högra (skadade) foten i högläge. Tyvärr så lyckades jag trampa snett under min joggingrunda. Det låter nog värre än det är. Jag lyckades inte trampa ner helt och hållet. Ledbandet på utsidan blev lite uttänjt. Lite ont gör det, men det är nog inte så farligt. Jag hoppas att den är tillräckligt bra för att jag ska kunna träna imorgon. Vill inte missa en innebandyträning till!

Innan jag avslutar detta inlägg så lägger jag in lite bilder från pneumatiken... vi jobbade inte ett skit, haha...

     

Nu ska jag ta och avrunda dagen. Klockan tickar på och det är snart dags för mig att gå och sova...

God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0