Sjukskriven

Ibland blir det inte som man tänkt sig...

Imorse när jag vaknade så mådde jag faktiskt skit. Jag kände mig illamående och väldigt yr. Trots det så gick jag till skolan... Och jag måste väl erkänna att det inte var så smart av mig...

Jag träffade Adam och Carro i uppehållsrummet. Jag kände mig ännu sämre. Mina händer var kalla som isbitar, jag frös och kände mig svimfärdig. Klockan åtta reste jag mig från soffan för att gå på lektion. Jag hann gå ungefär 5 meter sedan ramlade jag ihop. Jag svimmade :O
Jag blev rädd, Carro blev rädd och allt blev bara väldigt konstigt. Flera lärare kom och tillslut bestämdes de tillsammans med mamma att jag skulle åka hem.
Vid kvart över nio kom min bror och hämtade upp mig.
Nu befinner jag mig hemma. Jag sitter just nu och äter så onyttigt jag bara kan för att försöka få i mig lite snabb energi. Lärarna har sjukskrivit mig idag, imorgon och på fredag. Känner jag mig okej på fredag så var det okej att gå till skolan. Idag kommer jag förmodligen spendera hela min dag i sängen. Att jobba ikväll kommer jag absolut inte göra!

Det är nog dags för mig att sova en stund. Jag är helt slut trots att jag bara varit vaken i fyra timmar.

Ha det bra.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0