Tillbaka efter en datorfri helg

Jag är tillbaka och mår bättre än bäst.
I helgen blev det en lite paus från allt som hade med datorn att göra. Jag behövde lite ledighet, att sitta framför en dator varje dag kan inte vara bra för kroppen, därför valde jag att ha en datorfri helg.
Det har inte blivit någon blogg, facebook eller msn. Jag trodde att det skulle bli jobbigt, men fy fan vad gött det har varit. Att inte känna pressen att behöva uppdatera här varje dag har varit härligt. Jag har kunnat fokusera på annat, tex att bara ligga inne framför tv:n ;)

Min helg har i alla fall varit bra. Trots värmen så har jag knappt varit ute, jag tyckte inte det var så varm. Joggingbyxor och en tjocktröja krävdes för att jag skulle lämna rummet. Min familj tyckte att jag var knäpp.. Haha
Min datorfria helg har inte inneburit att jag inte suttit framför datorn. Att försöka göra en PowerPoint och skriva ett tal utan dator är lite svårt. Något internet har det däremot inte blivit.
Tack vare att jag inte använt internet under helgen så har det gjort att jag fått massa tid till skolarbeten. Jag fick gjort riktigt mycket i helgen, sjukt mycket.

Just nu befinner jag mig i skolan, har tagit mig en liten rast. Brobygget håller på för fullt. Jag skriver på rapporten och de andra sitter med uträkningarna.
I eftermiddag är det tal som gäller. Jag ska hålla mitt sista tal för i år. Snacka om gött.
Efter skolan drar jag iväg till jobbet för att jobba några timmar. Efter det drar jag iväg till träningen för att titta den sista stunden...

Nu är det dags för mig att fortsätta med rapporten.
Ha en bra dag :)

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0