Fredag

Ännu en dag av mitt sommarlov är över. Jag tänkte försöka gå och lägga mig lite tidigare än det blivit de senaste dagarna...

Idag har det i alla fall varit en mycket bra dag. Jag gick och la mig vid sex-tiden imorse, men trots det så öppnades mina ögon redan vid tolv. Helt galet.
Till min förvåning så hade jag glömt att logga ut från både mns och facebook.. Det fanns några personer som hade hunnit bli lite irriterade. Sorry min vänner! ♥

Idag hade jag inget inplanerat... Det gjorde att jag spenderade den mesta tiden i sängen. Jag tittade på tv, slösurfade och chattade en del.
När jag trivdes som bäst i mitt rum så kom pappa hem och sa till mig att gå ut till bilen och skruva loss batteriet. Självklart så fick datorn följa med ut. Att lämna datorn en stund gick bara inte. Nej, jag är inte alls databeroende ;) hihi
Mamma och pappa bara skrattade åt mig.

Efter lite att batteriet var borta satte jag igång kampen mot motorn. Det var dags för en motortvätt. Tjena vad rent det blev :D
Jag kan inte påstå att jag kände mig som en bilmekaniker... Liksom hur många bilmekaniker har långa fransk manikyrmålade naglar?
Men va fa, lite skit under naglarna har jag aldrig dött av. Att smutsa ner händerna är faktiskt roligt, så länge det finns en mening med det ;)

Vart kvällen har tagit vägen har jag ingen aning om. Jag tror nog nästan att jag bara suttit här framför datorn.
För en stund sedan så höll jag i alla fall på att koka här i mitt rum. Att ha fönster och dörr stängd en hel dag är inte att rekommendera... Men nu är det i alla fall öppet överallt och värsta tvärdragen, sjukt gött. Kanske kan temperaturen bli normal innan det är dags för mig att sova...




Vet du vad jag hittade under min säng??
Den här...
Vatten från att jag var i Österrike. Det är idag två månader sedan jag öppna de den, och se... det finns fortfarnade vatten kvar. Haha
Undra om det går att dricka =P





Erkänn intressant... Haha



Jag tror nog nästan att det är dags för mig att sova snart. Jag är sjukt trött och har ont i huvudet.
Imorgon tar jag mig en lång sovmorgon (som om jag inte gör det alla dagar då eller ? ;) ) hihi
Något jag måste göra imorgon är att träna. Jag tog idag en ledigdag och tjena vad slapp jag känner mig. Innerst inne så vet jag att mitt val var bra, för att träna en dag till hade min kropp inte pallat. Någon gång måste man ju vila så att musklerna kan återhämta sig. 

 Ha det gött
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0