Tillbaka i skolan :)

Det blev en sen och lång dag igår, men trots det så befinner jag mig i skolan idag pigg och glad. Att komma tillbaka tillbaka till skolan efter två dagars ledighet och mötas av massa glada personer är underbart.
Jag vet inte hur många gånger jag har fått förklara hur det ligger till. Tydligen så vet alla lärare som vad som hände i onsdags. 
Natten blev kort, om man räknar antalet timmar sömn jag fick... Imorse när det var dags att gå upp så kändes kroppen lite stel. Ryggen är nog värst... Ryggmärgsprovet har satt sina spår, att böja mig framåt är inte att tänka på... Det drar lite och känns lite obehagligt, men vem fan har sagt att jag måste böja mig? ;) haha
Mamma behövde inte bilen idag, så jag fick ta den till skolan. Snacka om gött :D
Jag blev värsta chockad när jag drog iväg till Torslanda. Det var inga köer, väldigt lite bilar och allt flöt på väldigt bra. Så snabbt som det gick att åka hit idag har det aldrig tidigare gått. Jag är fortfarande förvånad.
För ungefär en timme sedan ringde läkaren för att höra hur det var med mig. jag kunde glatt svara att det var lite bättre. Nu är det bara bortdomnat runt höger öga. Domningarna är inget farligt och kommer försvinna om en till två veckor. 
Någon utredning på svimningen kommer inte att ske.
Att träna är inga som helst problem, men jag skulle ta det lite lugnt sålänge jag kände av ryggen. Så det kommer förmodligen bli en lugn helg :)

Nu har klockan hunnit passera nio och jag har precis ätit en andra frukost bestående av en stor baguette och en cola. Det var gött. Min mage kurrade trots att jag åt första frukosten vid kvart i sju.
Snart ska jag sätta igång med dagens pneumatikuppgifter.
I eftermiddag är det konstruktion som gäller, då måste jag verkligen jobba. Jag har hamnat efter lite i och med att jag varit hemma i två dagar... Men det är väl bara att slita som ett djur på lektionen och plugga i helgen också.

Jag tror nog att det är dags för mig att sätta igång med uppgifterna.
Ha en bra dag i regnet.
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0