Huvudvärk!

Det värsta jag varit med om...

Jag har varit med om något riktigt äckligt. För en stund sedan var jag ute och joggade. Trots att jag hade en jävla huvudvärk redan när jag lämnade hemmet så valde jag att köra på som vanligt. Jag passade på att ta en längre runda eftersom det gick så lätt igår... Det ångrar jag nu i efterhand...
De första fem kilometrarna var hur lugna som helst. Huvud gjorde ont, men jag klarade av att jogga ändå. När det återstod någon kilometer så exploderade mitt huvud. Det blev svart för ögonen och jag fick en enorm huvudvärk. Den sista biten vågade jag inte springa, utan det fick istället bli en långsam promenad.

Nu har det gått en stund sedan detta hände, men jag kan inte påstå att jag känner mig bättre. Huvudet gör fortfarande extremt ont och på mitt högeröga ser jag suddigt. Det är inte kul. 
Det var nog sista gången jag sprang med huvudvärk!

Förutom detta så har dagen varit väldigt bra. Trots att jag har gått runt hela dagen och varit trött så har det allt varit ett leende på läpparna. Jag har skrattar hur mycket som helst idag. Det är bara jag, Carro och Adam som kan hitta på sjuka saker... Haha

Det finns så mycket jag skulle vilja skriva här, men tyvärr klarar jag inte det just nu. Huvudvärken är inte att leka med. Jag funderar nästan på om det är dags att lämna datorn för att hitta på något annat den stunden som är kvar innan jag ska gå och sova...

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0