13 juni

Gaaaaah, vad är det som händer? Vad är det som skakar mitt huvud?
Klockan 6.10 imorse vaknade jag av de tankarna. Under min kudde låg min ena mobil och vibrerade, jag hade glömt stänga av det upprepande alarmet. Det var väl inte så roligt att vakna så tidigt en lördag, men eftersom jag var trött och klockan faktiskt var mitt i natten (enligt mig!) så var det inga som helst problem att somna om.
Framåt tolv-tiden vaknade jag igen. Hade jag kunnat så skulle jag sovit lite till, men nu var det så att mitt rum hade förvandlats till en basu under natten... Jag höll på att koka av värmen. Att somna om gick liksom inte.

Efter frukost i magen så gick jag och la mig igen. Fönstret var öppet och allt var underbart. Jag fick mig en stunds sömn till :)
Vad jag gjorde under eftermiddagen är en väldigt bra fråga. Jag minns faktiskt inte. Förmodligen så satt jag nog framför datorn, som vanligt...
Halv fyra körde jag iväg storebrorsan och tre av hans kompisar till Gunnilse där det skulle vara 20-års fest för en av deras kompisar. Eventuellt ska ja hämta dem i natt också...

Framåt kvällen kom tröttheten, vid 18-tiden somnade jag... två timmar senare tyckte min kropp att det var dags att vakna igen.
Sedan dess har det blivit lite pluggande på konstruktionsuppgiften. Det går framåt nu. Imorgon kommer förmodligen de mesta vara klart, hoppas jag.

Imorgon är det söndag och jag har ingenting mer än plugg planerat. Funderar på att gå ut och springa eller cykla en bit. Det var ett tag sedan jag tränade... Men men, jag får väl se hur jag gör. Kanske vilar upp mig till på måndag... Hoppas att huvudet och ryggen är lite bättre då...

Nu tänkte jag göra det jag är väldigt bra på... nämligen att bara sitta framför datorn och slösa tid... :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0