10 juni

Gaah, jag är tröttare än tröttast. Hur kommer det sig?

Dagen blev ju inte riktigt som jag tänkt mig. Den började väl inte så bra...
Hela dagen har sett ungefär likadan ut för mig; Sovit i två timmar, varit vaken i en halvtimma, sovit i två timmar, varit vaken i en halvtimma.
Det är ungefär vad jag har orkat med idag. Min kropp är helt slut. Den vill inte att jag ska göra någonting.

Under kvällen orkade jag inte vara hemma längre. Jag var så rastlös. Istället för att bara gå hemma och slöa så valde jag att dra till träningen. Nej jag tränade inte! Jag fick snällt sitta och titta på när mina innebandypolare körde ett spinningpass. Det var faktiskt lite småjobbigt att titta på. Jag ville så gärna vara med. Nu gäller det att försöka få kroppen att fungera normalt och satsa på måndagsträningen istället.

Imorgon är det ehm.... torsdag måste det väl bli? Sak samma. Jag kommer vara hemma hela dagen, är som sagt sjukskriven. Förmodligen så kommer jag ta mig en sovmorgon.

Slänger in några bilder från dagens träning (klicka för större bild)

     

      
 
Jag vill också träna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0