Rubrik är överskattat!

God kväll.
Jag hoppas att du har haft en bra och händelserik dag. Att jag har haft det kan jag inte påstå...

Imorse vaknade jag vid 11-tiden, det var på tok för tidigt för mig. Jag ville bara stänga ögonen och sova några timmar till. Tyvärr gick det inte så bra...
Nu har jag alltså hunnit vara vaken i ungefär elva timmar, men vart har all tid tagit vägen? Ibland så ångrar jag mig när jag spenderat en hel dag i sängen... Så är det just nu. Jag kände att dagen var meningslös, det fanns liksom ingenting att göra... det medförde att jag låg i min säng och höll på med datorn eller tittade på tv till klockan blev 16.18.
Riktigt så länge hade jag faktiskt inte tänkt stanna kvar i sängen, men ibland blir det inte som man tänkt sig.
När mamma kom hem från jobbet så följde jag med henne och handlade. Det är alltid lika roligt att se hur glad mamma blir när jag erbjuder mig att hjälpa till.

När handligen var klar och jag fått i mig lite mat så lämnade jag hemmet för att flytta iväg till Rörtången. Jag ska vara katt- och husvakt till på söndag :)
Jag säger som alla andra gånger, att bo ensam är väldigt gött. Nu är det absolut inte så att jag inte trivs hemma, för hemma är ju trots allt bäst innerst inne! men liksom, att bo själv är speciellt. Jag får sköta mig själv och kan göra vad jag vill. Det är väldigt härligt.

Mer har det inte hänt idag.
Imorgon är det typ fredag eller nått, har inte koll på dagarna längre... Det jag vet är att det är midsommar, den ska firas tillsammans med Carro. Håll er borta från Göteborg imorgon kväll ;)

Några kort från dagen...


Jag och datorn i sängen <3


Morris

Snart börjar dagen lida mot sitt slut. Om en liten stund kommer jag förmodligen förflytta mig till sängen för att sova lite.
Imorgon förmiddag ska jag hem till mamma och pappa för att vänta på att moster med familj och älskade vännen Carolina ska komma.
Efter lite mat och dryck så kommer jag och Carro lämna hemmet för att bege oss in till Göteborg och besöka några krogar. Vi ska göra stan osäker! :P
Haga

God natt, sov gott


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0