Plugg, plugg och lite mera plugg

Jag tror nog att det är dags för mig att försöka avrunda dagen.

Inatt hade jag en såndär natt där det verkligen inte gick att sova. Jag tycker verkligen inte om när det blir så, att bara ligga och titta upp i taket är så tråkigt.
Trots några få timmars sömn så vaknade jag faktiskt och kände mig pigg imorse. Hur det gick till skulle jag gärna vilja veta.

Skoldagen blev sådär äckligt tråkig. Första lektionen var elektronik. Jag valde istället att plugga historia. Läraren tyckte så synd om min klass att han hade köpt med sig massa frukt och kakor. Det var uppskattat.
Historiapluggandet gick faktiskt väldigt bra. Jag fick gjort riktigt mycket! :)

Under lunchen sov jag. Energin hade tagit slut då...

Andra lektionen blev för mig väldigt kort. Det var bara förhör som gällde idag, och jag var först på listan. Lektionen blev för mig endast 20 minuter lång... Men tro nu inte att jag åkte hem för det. Nej nej, jag stannade kvar i skolan i tre timmar till för att plugga. Kvart över tre kände jag mig nöjd och glad. Att stanna kvar för att plugga var ett mycket bra beslut.

Hemma så käkade jag lite innan jag satte igång med mitt träningsprogram... 5 km jogging och en jäkla massa styrka. Det programmet är fan inte att leka med.
Att göra det tog längre tid än jag tänkt mig, och det var dessutom as mycket jobbigare än jag trott!
Efter min träning satte jag mig vid skrivbordet för att plugga lite till. Och min kväll kan man sammanfatta med ordet: Plugga.
Plugga är typ det enda jag gjort... Det har gått lite upp och ner, men trots det har jag bitit ihop och fortsatt!

Imorgon är det tisdag och jag har min sista riktiga skoldag för denna termin. 12.10-18.00 kommer jag befinna mig i skolan... Först är det elektronikprov och sedan historiaprov. Det är väl ungefär sådär man absolut inte vill avsluta en termin. Ibland funderar jag på hur en lärare kan lägga prov dagen innan skolavslutningen... Det är ju ingen som är motiverad till att plugga då...
Mamma är snäll och låter mig ha bilen. Tack mamma <3

Efter skolan åker jag hem och sätter igång med träningen.
Det är nog vad som kommer hända imorgon.

Slänger in en bild på mig...


Nu är det dags för mig att sova.
Idag har jag inte ätit någon kexchoklad så att somna borde inte vara några problem!

God natt

Btw så plockade jag idag bort årets sjätte fästing från mitt ben. Den hade inte hunnit bita sig fast, utan kröp runt så fint vid mitt knä... Jag kan meddela att den brann upp ganska fort :) Att elda fästingar har jag blivit bra på. Haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0