Långledigt

Nu är det långledigt! Wiho =D

Idag har det varit en mycket bra dag. Jag tror inte att något gick galet.

Skolan var ovanligt rolig. För första gången i mitt liv så kände jag att konstruktionslektionen var rolig och intressant. Det kanske berodde på att det sista arbetet var inlämnat, att läraren var riktigt imponerad på mina kunskaper eller att jag fick betyg i två teknikkurser.
Inte för att skryta, men teknik är faktiskt något för mig ;)

Sista lektionen för dagen och även för veckan var elektronik. Det hände inte speciellt mycket. Vi jobbade bara med ett övningsprov. Det blev mycket rast och dessutom fick vi sluta tidigare.

Efter skolan träffade jag Mattias en stund. Det var riktigt roligt :)

Under kvällen var det spinning som gällde. Passet var mycket bra och det gick väldigt bra för mig, förutom att mitt smink rann längs kinderna... Jag såg sådär lagom fin ut efter, men va fan jag bryr mig liksom inte...
Nu har magen fått i sig lite havregrynsgröt. Min kropp var värd lite mat efter den här dagen :)

Jag har just nu avklarat denna skolvecka. Imorgon är jag ledig. Snacka om gött! :D
Jag fick även snackat med en lärare angående en lektion på tisdag... Det slutade med att hela klassen fick ledigt då :P

Nu är det inte mycket kvar i skolan. Jag går heldag på måndag, på tisdag har jag sovmorgon till 12.10... Dock så slutar jag klockan 18.00...
Och på onsdag är det skolavslutning. Wiho.
Endast två prov återstår. Jag känner redan nu att sommarlovet är nära!

Imorgon eftermiddag eller kväll så tar jag mina viktigaste saker och flyttar iväg. Jag ska vara katt- och husvakt torsdag till söndag. Snacka om gött. Jag kommer bo ensam i några dagar :D

Nä, nu känner jag att allt bara spårar ur. Jag kan inte riktigt styra över mina ögon. De faller ihop titt som tätt. Jag tror nästan det är dags för mig att gå och sova istället.
Imorgon blir det en lång och go sovmorgon. När jag vaknar upp så ska jag tänka på mina klasskamrater som är i skolan och pluggar. Mohahahahahaha

God natt

Ps. Var gärna med i en designutlottning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0