12 juni

Tjenare vad jag är trött...

God kväll. Hoppas att allt är bra med dig. Med mig är det nog så bra det kan bli just nu...
Min skoldag blev jobbigare än jag tänkt mig. Att gå till skolan med så få timmars sömn som jag hade fått var faktiskt lite jobbigt. Morgonen gick väldigt bra, men efter lunchen fungerade jag inte alls.

Första lektionen idag var det pneumatik som gällde. Jag och Adam fick löst två av tre uppgifter, riktigt bra faktiskt! :)
Här är början på en uppgift... :)


Andra lektionen för dagen var konstruktion. Jag och Carro valde att sätta oss på studietorget för att jobba... Det gick väl kanske inte jättebra.. Men men, nu får jag plugga lite extra i helgen istället...

Efter skolan var jag helt slut och trött. Behöver jag säga att jag gick och la mig och sov en stund??
Under kvällen har jag inte gjort så mycket... Först körde jag iväg pappa till Stenugnsund och efter det har jag mest suttit här i soffan och tittat på tv.

Nu har bieffekterna efter ryggmärgsprovet kommit... Huvudvärk och ryggont. Det är lite segt, men jag har hellre lite ont nu är typ går med borelia eller nått sånt skit...

Just nu ligger jag bara här i soffan och halvsover. Jag är ap trött, men att sova nu kan jag inte göra. Jag har lovat att hämta pappa lite senare ikväll... så det är väl vad jag väntar på nu...
Vad jag ska underhålla mig fram till han ringer vet jag dock inte...

Jao, det här var väl allt från mig just nu....

Ha en trevlig kväll
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0