Datorn krånglade...

Fyra timmars helvete har nu tagit slut.
Den dator jag fick låna krånglade hur mycket som helst. Först så var den seg och saknade massa program, lösningen var ju då att blåsa om den. Jag trodde att problemen skulle lösas då, men nähä så blev det inte!
Jag startade sedan upp datorn för att börja ladda ner msn och lite andra program. Det var då allt började. Datorn vägrade låta mig ladda ner msn, jag flippade!
Jag tänkte då starta om datorn för att försöka ladda ner igen... Det kanske låter lätt, men datorn hade allvarliga problem. Det tog 50 minuter för den att starta upp (jag sov under tiden...). När den väl startade så kom en ruta upp: Det finns inga tillgänliga nätverkskort.
As kul, nätverkskortet gick sönder :O

Jag fick gå tillbaka till datagubbe. Det slutade med att jag fick en annan lånedator, en mycket bättre. Den här är sjukt snabb, snabbare än min riktiga dator.
Nu kan jag andas ut, lite tråkigt bara att en hel eftermiddag har gått och jag inte fårr gjort något mer än flippat på datorn...

Nu ska jag packa ihop mina saker, om 20 minuter slutar jag.

Hoppas din dag har varit bättre än min...

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0