En natt utan värme...

God kväll mina bloggläsare.
I morse vaknade jag och trodde jag sovit i en iglo, det var svinkallt i rummet.
Jag tittade på termometern, den visade 12,7 grader... Inte så konstigt att jag frös som en liten gnu. Det hade tydligen varit strömavbrott igår, alltså hade värmen stängts av. Mindre roligt. Det var bara att sätta igång värmen igen...

Skoldagen var mycket seg, jag hade de två tråkigaste lektionerna; engelska och tyska. Engelskan slutade jag dock en och en halv timme tidigare så det var ganska gött... Tyskan däremot var mycket jobbig! Jag skrev några inlägg under lektionens gång... Film i tre timmar och tjugo minuter var mindre roligt. Att sitta still på en stol så länge kändes i kroppen... Min rumpa gjorde ont... Haha



Efter skolan åkte jag hem till mamma och pappa för att äta lite våfflor =P Mycket gott =P




Jag har inte så mycket mer att skriva idag...
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0