Foten krånglar

God kväll.

Irritationen har lagt sig lite, dock inte helt och hållet... Msn krånglar nämligen. Alltid ska det vara något. Jag blir galen. Fördelen med detta är att jag inte kommer kunna chatta med några ikväll, vilket betyder att jag kan gå och lägga mig tidigt.

Jag har precis gjort mig en kopp varmt te. Jag behövde lite värme, frös faktiskt.

Tränade förut... Det gick mindre bra, foten var inte alls bra. Jag kände av redan i förmiddags att det skulle gå dåligt, men dum som jag är så ignorerade jag smärtan... Nu får jag lida för detta. Foten gör sjukt ont. Att peta på den går inte, det gör ont. Insidan är lite svullen, "knölen" är dubbelt så stor som den andra.
Jag är glad att innebandyn snart är slut. Jag behöver vila lite och dessutom köra stenhård rehab!

Nä jag kanske ska ta och gå och lägga mig nu, det finns inte så mycket annat att göra.

Go natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0