Fredag =)

Nu är det segt, riktigt segt. Det är fredag och jag är vekligen helt slut. Det finns inte mycket energi kvar i min kropp. Just nu pågår CAD-lektion... men ska jag vara ärlig så sitter jag bara på en stol och surfar runt på min dator. Det blir inte så mycket CAD för mig. Datorn bredvid mig har programmet öppet så egentligen är det bara att sätta igång... men energin finns inte. 2 timmars CAd räckte för min del... Haha

Efter skolan ska jag, Carro och Adam in till stan en stund. Gött att ha något att göra. Resten av eftermiddagen/kvällen kommer jag spendera ensam framför tv:n. Vill du hålla mig sällskap ikväll så är det bara att slå en pling, eller skicka ett sms.

Nu är det bara 40 minuter kvar av denna skolvecka. Snart är det helg, ÄNTLIGEN! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0