Fredag =)

Go kväll

Skolveckan är över. Äntligen är det helg =)

Dagen har varit mycket bra (förutom att jag flippade på min grupp på första lektionen...)
Andra och sista lektionen för dagen var CAD.
Idag skulle vi CAD:a en kastrull...
Så här blev min:





Inte den finaste, men jag har bara haft fyra lektioner i detta ämne... Det går framåt i alla fall. (Kort tagit med mobile, därav mindre bra kvalité.

När jag väl kom hem var jag trött, så trött att jag somnade.
Vaknade till efter nästan två timmar, kände mig fortfarande trött... Sov vidare lite till. Vid åtta vaknade jag till och sedan dess har jag varit vaken.

Jag har nu under kvällen tagit det väldigt lugnt. Mycket dator har det blivit... Tv:n har även varit igång, men det har inte blivit så mycket tittande på den...
Jag tänkte gå och lägga mig ganska snart. Börjar bli lite trött igen.

Imorgon är det lördag och jag ska ta mig en lång sovmorgon.
Kram och go natt =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0