God morgon =)

Musplattan fungerar fortfarande inte. Snacka om att jag flippade inatt! Det är tur att man kan använda tangentbordet till det mesta...

Jag har hunnit vara vaken i 40 minuter, men trots det befinner jag mig redan hemma hos mamma och pappa... Om några minuter ska jag dra till bussen, dags för en ny skolvecka... Suck!
Som det ser ut nu så blir veckan ganska lugn. Inte så mycket i skolan helt enkelt. Endast en redovisning imorgon och en inlämning på torsdag.



Vilka vårkänslor jag får nu. Sitter i köket med solen i ögonen. Det är ju bara för underbart. Jag hoppas att det senare idag blir lite varmare, just nu är det bara 2 grader.
Nu har jag inte tid att skriva mer, det är dags att dra till bussen.

Ha en underbar dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0