Har pluggat hela natten lång

Nu är det riktigt segt och as jobbigt! Klockan är ungefär kvart i fem på morgonen och jag sitter fortfarande uppe och pluggar. Hela natten har jag suttit framför antingen matteboken eller datorn. Och när jag säger att jag suttit framför datorn så menar jag inte att det har blivit någon surfande eller chattande utan jag har faktiskt pluggat.
Just nu känner jag bara för att gå under jorden. Jag är trött som ett as och har svin ont i huvudet. Att plugga mer kommer inte fungera, jag orkar och pallar inte. Jag funderar på om det är någon idé att gå och lägga mig och sova eller dygna. Går jag och lägger mig så kommer det bara bli en timmes sömn sedan är det dags för mig att göra mig klar för att åka till skolan. Om jag dygnar, vad ska jag då hitta på i en timme? Det visas inga bra program på tv (jag tittade precis det), alla sover så jag kan inte chatta med någon. Det finns ingenting att göra helt enkelt. Jobbigt läge!
Den här veckan kommer bli sjukt jobbig. Det är både träningar, inventering och as mycket i skolan. Jag kommer förmodligen få sitta uppe flera nätter för att plugga =(

Måndag: * Matteprov 
                 * Matte - ha gjort klart kapitel 7.2

Tisdag: * Elektronikuppgift in
               * Matte - ha gjort klart kapitel 7.3

Onsdag: * Konstruktion - upggifter 1-40 in
                 * Tyska läxa

Torsdag: * Kemi - laborationsrapport in

Fredag: * Idrottsprov
               * Produktionsutrustning - Laborationsrapport in

Det är vad som händer i skolan denna vecka. Jag kommer inte ha något liv. Förutom detta ska jag hinna träna, inventera, äta,sova och gå på 80-års kalas.
Jag ser inte fram emot veckan. Det kommer bli en av de jobbigaste i mitt liv. Jag kommer vara helt död till helgen. Det tar verkligen på krafterna att gå i skolan. Liksom 8.00-16.30 varje dag är långa dagar... Ännu längre blir det med tanke på att jag åker hemifrån 6.20 och kommer hem 18.20 varje dag. Att plugga efter detta tar emot, men jag kommer inte ha något val... SUCK!

Jaha, nu rinner tiden iväg lite till. Nu har den hunnit bli fem och jag måste verkligen sova. Kommer aldrig klara av dagen annars. Hur fan ska jag kunna skriva ett prov om tre timmar när jag suttit uppe och pluggat hela natten? FAN!

Jaja, god natt nu då.
Eller du kanske har gått upp nu, iså fall får det väl bli godmorgon.
Jag vaknar till liv igen när väckarklockan ringer om 45 minuter...

Go natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0