Huvudvärk

Gaaah, jag har as ont i huvudet.
Vill bara lämna skolan och åka hem.

Förra lektionen var seg. Grupparbete hela lektionen. Min grupp jobbade inte alls bra, jag fick skriva rapporten helt själv... Hann dock inte klart, men 5 sidor blev gjorda i alla fall.
Tycker faktiskt resten av gruppen kan skriva klart den. Jag kommer inte anstränga mig ett skit!
Jag har gjort mitt!

Om typ fem minuter börjar min sista lektion för dagen och veckan. CAD är det som gäller. Hade det varit en annan lektion så skulle jag åkt hem, men missar jag denna lektion så blir det jobbigt nästa vecka. Vi ska nämligen gå igenom massa nya saker...


Huvudet kommer ta död på mig ganska snart. Jävla helvete!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0