Ich bin zu Hause

Jag har kommit hem. Det känns lite konstigt faktiskt. Efter att ha varit själv en hel vecka själv kommer jag helt plötsligt hem till min familj. Nu måste jag dela med mig av allt igen.
Mina bröder har varit ganska glada att jag inte varit hemma. Det är nämligen ingen som har laddat ner massa filmer så bredbandet pajjar.
Mikael har kunnat kasta saker i väggen utan att få höra: För helvete, sluta kasta den jävla bollen i väggen!!!!!!

Mina bröder har alltså kunnat göra vad de vill utan att någon förstört för dem. Haha
Nu blir det däremot ändring på det. Jag ska snart sätta igång nedladdningslistan, det kommer inte bli populärt men jag struntar i det ;)
Jag kommer vara sååååå älskad. NOT!

Imorgon är det torsdag och jag slutar redan klockan 11.20. Det kommer bli gött. As gött, extremt gött. Det går inte att förklara... Jag älskar det! =)

Fantasin tog slut. Jag kommer inte på vad jag ska skriva...

Trevlig kväll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0