Ich bin zu Hause

Det känns konstigt att sitta i mitt rum. Det var inte igår jag gjorde det...

Idag har jag inte gjort så mycket. Något pluggande blev det knappt. Jag packade istället ihop en del av mina saker, imorgon åker jag hem igen.
Ska hämta Anna, Mikael och Emma på centralen imorgon efter skolan.

Egentligen skulle jag varit i Nordmannaskolans idrottshall just nu och ha innebandy med småknattarna... men även denna gång fick jag ställa in det. Endast en stackars person som kom =/  Jag valde då att åka hem, hem till Hålta och min familj. Till min förvåning så var det ingen hemma. Visste att lillebrorsan, mamma och pappa var på innebandy men jag trodde i alla fall att storebrorsan skulle vara hemma. Jag är alltså fortfarande ensam. haha
Mamma, pappa och Mikael kommer nog hem ganska snart =) Peter lär jag nog inte träffa idag, han är nämligen i skolan och pluggar inför några tentor.

Hur länge jag stannar hemma återstår att se, måste i alla fall tillbaka innan natten. Katterna ska ha mat och jag ska plugga.

Nu ska jag gå ut till pappas bil och hämta bollpåsen som ligger där...

Ha en bra kväll =)
Kram 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0