JÄVLA DATOR!

Snart flyger dator helvetet ut genom fönstret. Jag trodde den hade varit inne på lagning tillräckligt mycket, men tydligen inte. Musplattan har lagt av, eller ja inte helt men tillräckligt mycket för att den inte ska gå att använda. Den hackar när man rör på den och vänsta knappen fungerar inte alls. Så jävla störande! Jag hatar det! Jag kokar! Helvetes jävla cp dator! Behöver jag säga att jag är irriterad? Ärligt talat så orkar jag inte med den här datorn länge till. Alltid är det något som ska krångla!

Fan vad trött jag blir!


Imorgon får jag väl gå till datagubbarna och höra vad jag ska göra. Gissar på att den åker in på lagning igen... Suck!

Det här var inte alls vad jag ville. Helvete!

Det är tur att jag bor ensam, att se mig nu är nog inte så kul. Att kommunicera med mig är ännu värre.

Irritationen växer ju mer jag skriver, därför är det nog dags att avsluta nu...


FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0