Meningslös dag...

Vilken meningslös dag...

Dagen började inte så bra (som jag skrev imorse)...
Det kändes konstigt att gå hemifrån utan smink. Jag kände mig as trött. Dessutom dunkade huvudet...

Innan skolan var jag i stan och uträttade några ärenden... Jag flängde runt överallt.

Min skoldag blev inte långvarig. Jag var på lektion i tio minuter innan det var dags för mig att dra hem. Underbart, men väldigt onödigt...

När jag kom hem så var det bara datorn som gällde. Egentligen skulle jag behövt pluggat lite, men orken fanns inte. Jag får plugga extra mycket imorgon istället...

Träningen gick inte bra. Jag trodde mitt huvud skulle klara av en träning, men tydligen gjorde den inte det. Jag klev av redan efter 20 minuter. Segt :/
Funderar på om det kanske är dags att ringa läkaren igen. Det är inte så roligt att ha ont i huvudet...

Just nu sitter jag i sängen med datorn i knät. Jag har planerat att gå och lägga mig tidigt idag. Det har blivit lite för sent de senaste dagarna. Inatt lyckdes jag inte komma isäng förrän klockan två... Att somna då gick inte så bra...
Ikväll/natt har jag bestämt mig för att i alla fall ligga och försöka sova innan ett. Det kommer bli en jobbigt, men allt går bara man vill...

Imorgon har jag en kort dag. 8.00-15.30. Det tråkiga med dagen är att jag bara har en och samma lektion hela dagen, en mindre rolig dessutom...

Allt från mig...

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0